Plánování
Základem efektivní práce je správné plánování. To nám pomůže najít správný čas na správné věci. Přináší také klid a vyváženost. Správné plánování by v sobě mělo obsahovat přehlednost, jednoduchost a flexibilitu.
Organizace práce
Máte pocit že nestíháte? Že se na vás hrnou úkoly ze všech stran? Nebo naopak máte pocit, že nic pořádného neuděláte? Odkládáte úkoly a cítíte se vyčerpaní? Možná stačí pozměnit pár návyků a správnou organizací práce se posunete o míle kupředu.
Soustředění
Častou překážkou efektivity je vyrušování, které se může projevovat v nejrůznějších formách. Může se jednat o vyrušovaní vnější (ruší nás okolí, ve kterém pracujeme), nebo vnitřní (naše myšlenky). Nic z toho nám při práci nepomáhá. Cílem školení, je tyto nástrahy identifikovat a následně je eliminovat, aby vám neotravovaly život.
Práce s energií
Plánování času samo o sobě nestačí. Někdy můžeme mít čas, ale nemáme energii. Proto je dobré přistupovat k osobní produktivitě celostně. Tj. starat se nejenom o správnou organizaci, ale také o správné řízení energie. Vše spolu souvisí.
Práce s informacemi
Každodenně se na nás hrne neuvěřitelné množství informací, které pochází jak z vnějšího světa (Internet, maily, YouTube, knihy…), tak z vnitřního (naše myšlenky, nápady, inspirace).
Více než kdy dříve je důležité umět s těmito informacemi pracovat tak, aby nám byly ku prospěchu a neztěžovaly nám život.